19:34 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آتش سوزی

بایدن چه خوابی برای نفت شیل دیده است؟
نماد برتر- پیروزی بایدن ممکن است باعث تغییراتی در بخش انرژی آمریکا در سالهای آینده شود با این حال رییس جمهور منتخب با توجه به این حقیقت که اکثریت سنا هنوز نامعلوم مانده، ممکن است فضای مانور محدودی داشته باشد.
شکایت محیط زیست از عاملان آلودگی هوای بیدخون
نماد برتر-در پی وقوع آلودگی شدید هوا در حوالی شهر بیدخون در شهرستان عسلویه، و ایجاد آلودگی هوا ناشی از سوزاندن پسماندها، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه با شناسایی منابع آلودگی، علیه عاملین آلودگی هوا شکایت کرد.
پیش بینی افزایش تولید PVC در پتروشیمی فرابورسی و ظرفیت صادرات
نماد برتر- مدیرعامل پتروشیمی آبادان از افزایش تولید ماهانه PVC پس از وارد مدار شدن واحد آسیب‌دیده در سال ۹۷ ، پیش بینی افزایش میزان تولید به ۳۵ هزار تن تا پایان سال و ظرفیت صادرات خبر داد.
بیمه بیکاری به کارگر بدون قرارداد تعلق می‌گیرد؟
نماد برتر- در حالی که حفظ امنیت شغلی و داشتن قرارداد کار در قانون مورد تاکید قرار گرفته و موضوعی مهم و حیاتی به شمار می‌رود، بخشی از کارگران شاغل در کارگاهها، فاقد قرارداد موقت هستند که این مساله نگرانی و دغدغه از دست دادن شغل و عدم برخورداری از مزایای بیمه بیکاری آنها را به دنبال داشته است.
دارایی‌های دانش‌بنیان در برابر سرقت و آتش‌سوزی بیمه می‌شوند
نماد برتر- بسته بیمه‌های آتش سوزی و سرقت ماشین آلات برای حفاظت از دارایی‌های فیزیکی به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌شود.
آتش سوزی اثری بر فعالیت ها و سود و زیان شرکت بورسی نداشت
نماد برتر- شرکت پدیده شیمی قرن از عدم تاثیر آتش سوزی یکی از خطوط سایت اشتهارد بر فعالیت تولیدی و سود و زیان خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
فروش خودروی بنزینی از سال ۲۰۳۵ در کالیفرنیا ممنوع می شود
نماد برتر- به نظر می رسد ایالت کالیفرنیای آمریکا که به ایالت طلایی معروف است، در حال سبز شدن است؛ چرا که قرار است خرید و فروش خودروهایی که از سوخت های فسیلی استفاده می کنند از سال ۲۰۳۵ در این ایالت ممنوع شود.
پرداخت ۲۰ هزار تسهیلات کرونایی با سفته الکترونیک
نماد برتر- رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند ضمن اشاره به اجرای طرح سفته الکترونیکی برای اعطای تسهیلات کرونا، اعلام کرد: طبق آخرین اطلاعات، حدود ۲۰ هزار فقره تسهیلات کرونایی از این طریق پرداخت شده است که با این اقدام مراجعات حضوری، حداقل معادل ۲۰ هزار مورد کاهش یافته است.
آتش سوزی منطقه حفاظت شده دنا پس از ۳ شبانه روز مهار شد
نماد برتر- فرماندار شهرستان دنا از مهار کامل آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه حفاظت شده دنا پس از ۳ مرحله خاموشی خبر داد.
کل مصالح موردنیاز صنعت ساختمان تولید داخل است
نماد برتر- سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه ۱۰۰ درصد مواد و مصالح مورد نیاز صنعت ساختمان در داخل تولید می شود، گفت: با توجه به آنکه دو برابر نیاز صنعت ساختمان صادرات اقلام ساختمانی داریم هیچ دلیلی برای گرانی مصالح ساختمانی در کشور وجود ندارد.
احتمال بروز حادثه مشابه بیروت صفر است
نماد برتر- مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران درباره احتمال وقوع حادثه‌ای مشابه بیروت در پالایشگاه تهران گفت: ما تهدیدهای زیادی داشته‌ایم و در این راستا جلسات متعددی در حوزه پدافند غیرعامل و HSE برگزار شده و به طور مرتب مانور برگزار می شود و همکاری د ائمی بین سازمان‌های امدادرسان و شهرداری صورت می‌گیرد تا جایی که می توان گفت احتمال بروز حادثه مشابه بیروت صفر است.
از مدیریت ماهواره‌ای زمین زراعی تا تعیین زمان مناسب کشت
نماد برتر- به منظور تزریق فناوری و جذب سرمایه گذار در حوزه کشاورزی، با برگزاری رویداد دوشنبه‌های استارتاپی در صندوق نوآوری و شکوفایی ۶ ایده پرداز از ایده‌های خود در حضور سرمایه‌گذاران دفاع کردند.
افزایش پیشگیری ها باعث کاهش خسارات در کشور/اساس مدیریت بحران مردم هستند
نماد برتر- در سلسه نشست های مجازی محفل پرسون، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.
فروش ۱۰ میلیون بشکه نفت آرامکو در مالزی
نماد برتر- شرکت بازرگانی آرامکو نزدیک به ۱۰ میلیون بشکه نفت خامی که از زمان تعطیلی پالایشگاه مشترک آرامکو و پتروناس بر اثر آتش سوزی، در مالزی نگه داشته بود را به فروش رساند.
جزئیات بیمه و دیه حادثه‌ دیدگان کلینیک سینا
نماد برتر- آن طور که مسئولان بیمه مرکزی اعلام کردند تا کنون گزارش نهایی خسارت حادثه کلینیک سینا مشخص نشده، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که پوشش بیمه ای افراد محدود بوده است، از سوی دیگر در صورتی که در این اتفاق افرادی مسئول شناخته شوند براساس قانون ملزم به پرداخت دیه فوت شدگان و مصدومان حادثه خواهند بود.